خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین خبرداد؛

صدور ۵۰هزار گذر نامه یک ماه اخیر   

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در نشست صمیمی با خبرنگاران از صدور ۵۰هزار گذر نامه طی یک ماه اخیر توسط نیروی انتظامی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۴۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

قزوین _به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار علی ابراهیمی فرمانده فراجا استان قزوین در نشست صمیمی با خبرنگاران که در سالن شهید حق شناس برگزار شد گفت: زحمات پرسنل انتظامی در ماه های اخیر منتهی به اربعین قابل تقدیر است، در بحث تمدید گذر نامه یا  افرادی که گذرنامه آنها فاقد اعتبار بوده تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۵بالغ بر ۵۷۴۳ نفر به صورت حضوری موفق به تمدید گذر نامه شدند.

سردار ابراهیمی افزود: صدور گذرنامه دارای موانع مختلف و استعلام های لازم است که اگر همه موارد مهیا باشد با سرعت بالای سیستم و اینترنت۱۵ دقیقه زمان نیاز است.اعلام بارکد پستی به ۶۴۴۱نفر از مراجعه کنندگان ابلاغ شده و جهت دریافت محموله خود به پست مراجعه کردند.

وی تشریح کرد:بررسی  افرادی که مشکل مدارک داشتنداجازه خروج با دقت تمام انجام  و ۶۹۸ که مدارک ناقص داشتند و یا سیستم اجازه خروج به آنها نداد اما ۲۱۲۰ نفر مشکلات خروج انها مرتفع گردید. صدور ۵۰هزار گذر نامه از طریق فراجا از اقدامات مهم نیروی انتظامی در یک ماه اخیر بوده است. 

سردار ابراهیمی اظهار داشت: موکب هایی که  در مرز مهران هستند با نظارت نیروی انتظامی فعالیت می کنند و موکب هایی توسط فراجا در کربلا و نجف موکب فراهم شده تا همراهی و پذیرایی از زایرین داشته باشد.  همکاران ما در مرز باشماق، تمرچین، خسروی، مهران، چذابه  در حال تامین امنیت و خدمت رسانی هستند تا رضایت زایرین به نحو احسن برآورده شود.

فرمانده انتظامی  استان قزوین در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن در چالش های فرهنگی گفت: دشمنان برای ده سال آینده دکترین خاص جنگ نرم را تدارک دیدند، در زمان جنگ و صلح نبرد ادامه داشته و هرکس به نفع ملت و نظام خویش گام بردارد موفق خواهد بود ، فعالیت های اعتراض آمیز دشمنان را با بیداری قلم ناکام کنید.

وی تصریح کرد: شکاف قومی که توسط اسراییل و دشمنان برنامه ریزی شده و ترویج بهاییت در مهدکودک ها  که تضعیف ارزش ها و باورهای دینی را برای نسل های بعد برعهده دارند از کارهایی بوده که به سمت ابتذال فرهنگی پیش می رود. 

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین  در پایان افزود: بحران سازی و دامن زدن به اعتراضات مردمی، تضعیف نیروهای مسلح و بی اعتمادی به انقلاب و ظرفیت های کشور از اهداف مهم دشمنان کشور است.

دشمنان با کسانی که هم سو هستند کاری ندارند بلکه کسانی که علیه آنها باشند حمله می کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها